28.01.24

Сашко Лірник – майстер української химерної казки

А ще він відомий казкар, письменник, теле і радіоведучий, автор телепрограм, сценарист та актор, учасник і член журі різноманітних фестивалів. Сьогодні він святкує своє 61-річчя.

Фільми «Чорний козак» та «Пекельна Хоругва, або Різдво Козацьке», мультсеріал «Моя країна — Україна» зняті за його сценаріями, казками або ж за його ініціативи.
Сашко Лірник говорить, що ніколи не рахував, скільки знає казок, але їх точно вже близько тисячі.
— Я ніколи не рахував, але в інтернеті тих, що я записав, десь біля тисячі. Скільки з них там оригінальних? Ну, триста точно є. Я завжди з голови пишу, ніколи не читаю, ніколи в житті не читав, тільки з голови. І буває, що починаєш про одне, продовжуєш про друге, і нова казка виходить. Або якусь відому переказуєш по-своєму, а вона ще цікавіша виходить, — розповідає про казкування Сашко Лірник.
Сьогодні в нашій бібліотеці був день автора – Сашка Лірника . Ми знайомились з його біографією та творчістю, читали вголос, дивилися його відеозаписи де він розповідає свої казки та оповідки, та переглянули перший в Україні краєзнавчий, пізнавальний, патріотичний анімаційний серіал. За сценарієм Сашка Лірника під назвою "Моя країна Україна".
Кожна серія, то подорож Україною з легендами та історією рідного краю. Фільми цього серіалу формують національну свідомість, гордість за свою країну, допомагають виховувати майбутнє покоління українців.







Немає коментарів:

Дописати коментар

. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...