03.04.17

В книгах є все

Послання до дітей,  Єви Яниковської „В книгах є все”.
Що може бути в книгах? Я ламала голову над цим питанням, коли мені було три чи чотири роки. Тоді я часто сиділа на маленькому стільчику в книжковому магазині моїх дідуся і бабусі. Бабуся була за касою, а мама – за прилавком, чекала покупців. За її спиною розміщувалися полиці – до стелі і велика драбина, з її допомогою можна було дістати книги з самого верху.
Тільки не подумайте, що мені було сумно! Коли в магазин заходив покупець, я намагалась вгадати: чи попросить він книгу з нижніх полиць, чи його зацікавлять верхні полиці. Моя прудка і розумна мама знала місце кожної книги в магазині, і, якщо треба було, вона діставала з верхньої полиці книгу з синьою, червоною чи фіолетовою обкладинкою. Я пишалася своєю мамою, і мені все більше хотілося знати, що може бути в книгах. На нижніх полицях теж стояли сині, червоні і фіолетові книги, заповнені чорними літерами, але ні в одній з них не було таких красивих кольорових малюнків, які були в моїх.
Дома читали всі: мама, тато, бабуся і дідусь. Коли я дивилась на їх обличчя, схилені над книгою, я помічала, як іноді вони посміхаються, іноді сумують, іноді перегортають сторінку в напруженні і збудженні. Мені хотілось знати. Що відбувається з ними, поки вони читають. Коли я зверталася до них, то виявлялось, що вони були ніби десь і іншому світі. Чому вони не брали мене туди з собою? Що було в цих книгах? Що ж це була за таємниця, якою зі мною вони не ділилися?
Потім я навчилась читати. Я узнала таємницю цих книг. Я узнала, що в них є все. Не тільки феї, гобліни, принцеси і злі відьми. А і ми з тобою, наші радості, наші надії, сум, добро і зло, правда і неправда, природа і космос – це все в книгах!
Відкрийте ваші книги! Нехай вони поділяться з вами своїми секретами! 


В бібліотеці до  Міжнародного Дня  дитячої книги пройшли Андерсеновські  читання!


Немає коментарів:

Дописати коментар

. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...