09.11.15

Твоє здоров’я в твоїх руках

Лише у сильному, здоровому тілі дух зберігає рівновагу,
 і характер розвивається у всій своїй могутності.
ГербертСпенсер
        На сьогодні питання про здоровий спосіб життя в принципі не цікавить підростаюче покоління. Паління, алкоголь, наркотики і Інтернет-залежність захлеснули велику частину підлітків.
     

 З кожним роком все більше спостерігається тенденція до зниження кількості  здорових дітей і збільшення  інвалідів і непрацездатного населення.

        Але  кожна нормальна людина хоче прожити своє життя довго і щасливо. Та чи усе ми робимо для того, щоб це сталося?

 Районна дитяча бібліотека,  6 листопада провела   зустріч  з 7-Б класом, Котовської гімназії (кл. керівник  Савчук Таїса Василівна та бібліотекар Шаргар Наталія Миколаївна)  присвячену  такій важливій, значимій для всіх темі, як здоров'я, мета якої – виховання почуття відповідальності за власне здоров’я та розуміння важливості здорового способу життя.
Зустріч розпочалася  з бесіди – обговорення  «Спосіб життя і здоров’я»,  в якій діти приймали активну участь, висловлюючи своє відношення до шкідливих звичок.
Відеороліки – застереження:  «Мультфильм про табакерку», «Це не сон! Ні шкідливим звичкам», «Алкоголь», «Выбери свой путь!»,   посилили   бесіду  по кожній темі .

А закінчилась  зустріч  мозковим штурмом – «Звички,  які я знаю….!  та вікториною.







Немає коментарів:

Дописати коментар

. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...